Wednesday, February 24, 2010

KERETA BARU.....

Ayah ku hendak beli kereta baru.Kereta apa ek..Entahla kejap dia kata Mercedes kejap BMW aku ku pun tak tahu.Dia kata nak try BMW 523i atau 525i entah la tapi aku rasa macam BMW 525i tu lebih baik dari 523i.Tapi yela dah kata lebih baik mestilah lebih mahal aku pun tak tahu bukan duit aku tapi nanti aku yang naik jugak kereta tu.Kalau aku tak suka macam mane nak naik nanti aku jadi malas nak naik kereta tu ayah aku pulak yang hangin nanti.Yela nanti dia cakap dia dah mintak pendapat aku tapi aku pulak yang tak nak bagi cadangan pastu aku pulak yang tak suka.Sekarang dia minat kat mercedes la pulak,dia kata C200 atau E200.Aku tengok kalu design tu mestilah C200 tapi kalau hebat dan megah tu mestilah E200.Tapi harga C200 tu murah la sikit cuma RM280,000.



BMW 525i


 

MERCEDES E200

No comments:

Post a Comment